Головна » 2018 » Березень » 15 » Гуманістична позиція педагога у вихованні особистості школяра
13:40
Гуманістична позиція педагога у вихованні особистості школяра

Одна із стратегічних позицій  виховання – пріоритет суб’єкт- суб’єктних  відносин у системі «педагог – вихованець». Фундаментом такої взаємодії є гуманістична позиція педагога, яка передбачає глибокі знання про дитину, закономірності її розвитку. Сучасний класний керівник не стільки оцінює, оскільки визначає та плекає природу дитини, дбає про створення розвивального освітнього простору, про формування в дитини загальнолюдських цінностей. 
Сучасній школі потрібен новий тип учителя, який би інакше визначав пріоритетні напрями своєї роботи, зосереджував увагу на головній спрямованості педагогічної професії – бути вихователем дитини в широкому розумінні цього слова. 
Ще з часів М.В. Ломоносова учитель з учнями повинен був іти до предмета, а не з предметом – до учнів. У цьому гуманістична спрямованість особистості вчителя, його пріоритетна педагогічна позиція. 
13 березня 2018 року в актовій залі комунальної установи "Зборівський районний методичний кабінет" Зборівської районної ради  проведено районний семінар-практикум голів шкільних методичних об’єднань класних керівників з проблеми «Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу». 
Перед педагогічними працівниками виступила начальник відділу освіти райдержадміністрації Марія Назарчук, яка наголосила на важливій ролі особистості класного керівника. Також зробила акцент на сприянні та організації навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Зазначила на необхідності створення інклюзивно-ресурсного центру.  
Методист з виховної роботи Зборівського РМК Любов Шнир ознайомила учасників семінару з метою, завданнями методичного заходу. Провела вправи на активізацію і мотивацію. 
В ході семінару-практикуму педагогічні працівники створювали портрет класного керівника (з позиції учнів, вчителів і батьків) та презентували його. 
Про педагогічну взаємодію педагога і педагогічну співпрацю говорила методист з виховної роботи Зборівського РМК Любов Шнир. Потім учасники семінару-практикуму працювали над створенням і представленням моделей взаємодії, співпраці педагога з дитиною, вирішенням педагогічних ситуацій. Робота перейшла в площину створення морально-психологічного клімату в учнівському колективі.
Асоціативна вправа «АВТОРИТЕТ» привела педагогічних працівників до складових авторитету та усвідомлення майстерності педагога, який володіє істинним авторитетом.
Оживила роботу і внесла емоційне забарвлення вправа «Імідж класного керівника». 
На завершення семінару-практикуму були створені Заповіді педагогічного спілкування і Кодекс сучасного класного керівника.
Підсумком методичного заходу були вправи «Відкритий діалог» і «Емоційний ланцюжок». 
Учасники семінару – практикуму прийшли до наступних висновків: 
- «Щоб зробити що-небудь, потрібно не так вже багато сил. От щоб вирішити, що саме потрібно зробити, потрібна дійсно величезна сила (африканська приказка);
- «Окремо людина слабка, як покинутий Робінзон; лише в спільноті з іншими людьми вона може зробити багато» (А. Шопенгауер). 

Більше світлин тут

Переглядів: 116 | Додав: admin2 | Теги: Зборівський РМК. Любов Шнир | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar